Две легенди – германският спортен гигант аdidas и финландският бранд с традиции в принта Marimekko създадоха своята първа колекция. Лимитираната дамска линия adidas x Marimekko включва красиви, смели дрехи, които съчетават изкуството на Marimekko в щампите и интересния стил с опита на adidas в създаването на функционални спортни облекла.

Сътрудничеството между adidas и Marimekko е колаборация между емблематични брандове с история, разказваща за иновации и стил в продължение на десетилетия. Изцяло дамски екипи от двете марки работят рамо до рамо, за да изследват съкровищницата на Маримеко и да открият класически принтове, които ще са актуални не само този сезон, но и след това. 

Първата съвместна колекция adidas x Marimekko включва две запомнящи се щампи на финландската марка: Laine (вълна) на Аника Римала от 1965 г. и Räsymatto (характерен принт, свързван с домашен текстил и килими) на Maija Louekari от 2009 г. Дръзки и ярки, те са съчетани с характерни материи на adidas за колекция, създадена да вдъхва позитивни емоции всеки ден.

Вицепрезидентът за дизайна в adidas Джозефин Абърг споделя, че като финландка е отраснала с Marimekko и винаги е чувствала творенията на бранда близки до сърцето си.

 „Възможността за сътрудничество с бранд, с който споделяме едни и същи ценности за съчетаване на функционалност и стил наред с използването на екосъобразни материали и методи, изглеждаше толкова вълнуваща и естествена. Колекцията е предназначена за различни видове спорт, дейности на открито и ежедневието и комбинира нашата експертиза в тъканите с дръзките и игриви принтове на Marimekko“, обяснява Абърг.

Продуктите от колекцията са подходящи за различни дейности като например бягане, колоездене, разходки. Създадена на основата на иновации, целящи устойчиво развитие, което е приоритет за двете марки, колекцията включва материали, които допринасят за намаляване на въздействието върху околната среда като тези от рециклирани нишки PRIMEBLUE и PRIMEGREEN.

„Изключително горди сме да представим колекция с adidas, тъй като философията ни още от началото преди 70 години е да накараме хората да бъдат щастливи чрез нашето изкуство на цветните принтове“, казва Ребека Бей, творчески директор в Marimekko. По думите ѝ дръзките щампи на бранда чудесно се съчетават с иновативните облекла на adidas. „Тази функционална и игрива колекция цели да разкрие радостта от откривателство във всекидневието“, обяснява тя. 

И допълва, че колекцията е чудесна възможност за финландската марка да представи своя цветен свят пред повече хора по света. Ребека Бей се надява посланието, което колекцията adidas x Marimekko отправя – за позитивност, любознателност и самоувереност, да вдъхнови мнозина.

Магазин Sport Depot ще откриеш на ниво +2, Bulgaria Mall